RSS

diumenge, 24 de gener del 2010

CONCLUSIONS

Aquesta és la meva última entrada al bloc. Els mesos que hi he estat dedicada han estat per mi de molta utilitat. Em calia anar buscant informació continuament i anar observant tot el que m'envoltava amb ulls de futura mestra. Fins ara l'escola de les meves filles tenia un significat per mi. Ara en comença a tenir un altre. Cada cosa que aprenc va modificant la idea que jo tenia del concepte escola i del que allà s'hi feia. Els records que en guardo de la meva infància res a veure tenen amb l'actualitat. L'enfoc d'escola tradicional ha estat l'únic que he conegut i tot i que intuïa que l'educació a les escoles havia evolucionat, no ha estat fins ara que he descobert un nou món per mi.
Em quedo amb ganes de continuar profunditzant en tot el que envolta l'organització dels centres escolars. M'agrada tenir aquesta sensació que fa que em motivi i tingui més ganes d'aprendre. No descarto continuar aquest bloc que he encetat per encàrrec, i que m'ha servit per aclarir moltes idees a més de despertar en mi la curiositat i les ganes de fer recerca sobre tot el que té a veure amb educació.